dimarts, 31 de desembre del 2013

L'hora dels "adeus"...

L'hora ha arribat... Aquest semestre acaba, i l'avaluació del meu blog també ho fa.

Quan vaig començar a esciure'l no sabia del tot com enfocar-ho, però a mesura que investigava i tafanejava en altres blogs realment interesants com els de les meves aficions. Crec que és un bon mecanisme per a seguir i ser seguit, per aprendre coses noves i per créixer com a persona i com a cibernauta. És per això que no sé si aquest viatge acaba aquí, o potser les ganes i l'entusiasme per seguir contagiant la màgia per aprendre continuaran.

Espero que tots aquells que m'heu seguit hagueu gaudit i us hagi servit de profit les meves entrades. Després d'un semestre de noves experiències, nous coneixements, mètodes totalment nous, puc dir que estic molt contenta i que ha sigut una gran experiència realitzar aquest blog. He complert amb molts dels meus objectius, però sobretot amb el principal: no deixar-me res, és a dir, voler estar per tot, tant d'una assignatura com de l'altra.

I no vull marxar sense desitjar un Feliç any nou i molta felicitat i ganes d'aprendre per a tots :))))





4 comentaris: